Galskap, fullstendig galskap!

For tredje dagen på rad satser jeg alt av penger fra spillekontoen hos Comeon.com på ett veddemål. Lørdag var det Tyskland-seier mot Sverige, søndag var det Rosenborg-seier mot Vålerenga og i dag ble det Egypt-seier mot Saudi Arabia. Det er galskap, fullstendig galskap, men det er pirrende spennende.

Det er en kamp med minimal betydning, men jeg satser på at Egypt vil vise seg frem før troppen reiser fra Russland. Dessuten har Egypt Liverpool-spilleren Salah. Ett par Salah-skåringer i dag vil gjøre underverk på humøret.

Runde tre i gruppespillet i VM er vanskelig ettersom noen lag er ute av VM og noen lag allerede er klare for den første utslagsrunden. Jeg vurderte seire til Portugal og Spania, men fant ut lagene tar det pent i dag, selv om Iran er en trussel. Jeg tror Uruguay slår Russland, men begge lagene er klare for avansement og tok ikke sjansen. Dermed endte jeg på Egypt-seier. Det kan bli en smertelig ettermiddag om jeg surrer bort alle pengene i dag. Samtidig er det slik jeg liker å spille, stor innsats i min målestokk på ett eller to objekt.

Det er VM-fotball på TV klokken 16:00 og 20:00 i dag! Ja, skribenten kommer til å bite negler når Radio Nordkapps ettermiddagssending er på lufta klokken 16 i dag.

Herregud, jeg elsker gambling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar