Rosenborg
fikk inn vel 60 000 kroner i Grasrotandelen i januar 2022. 1450 spillere
har Norsk Tipping som grasrotmottaker.
I
2021 fikk Rosenborg 967 000 kroner fra Grasrotandelen.
Grasrotandelen
er penger direkte til samfunnsnyttige formål, til aktiviteter laget av
mangfoldet av organisasjoner i Norge. En herlig ordning mange i frivillig
sektor nyter godt av. For lag og foreninger har Grasrotandelen blitt en viktig
inntektskilde.
Det
er Norsk Tipping, Brønnøysundregistrene, Kulturdepartementet og Lotteri- og
stiftelsestilsynet, som samarbeider om ordningen og som har oppgaver knyttet
til Grasrotandelen.
Spiller
du hos Norsk Tipping, sørg for at du har en grasrotmottaker. Det er penger som
skaper aktivitet i ditt lokalmiljø!