Det
er følelsen jeg har akkurat nå som er årsaken til at spill er gøy, at spill
gjør livet litt artigere. Å være så sabla nært gevinst gir kriblinger i magen.
Sikker
Invest, Sten Marvin Olsen og Solvik, har tapt en del penger på oddsen de siste
ukene. Alle tapene kan vi glemme om denne kupongen går inn. To av kampene er i
boks, men vi mangler Milan – Cagliari; en Serie A-kamp klokken 20:45.
Sten
Marvin Olsen sa det så godt da vi bestemte innsatsen:
--Vi
kommer til å angre på at vi ikke satset mer hvis den går inn.
Olsen
har nok rett i påstanden, men etter en tapsrekke er det bedre å vinne litt enn
nye og «store» tap.
Det
var Olsen som plukket ut kampene. Jeg var rimelig skeptisk til penger på
HamKam-seier, men Olsen fikk rett.
Olsen
og Solvik satte forresten inn 200 kroner hos Betsson i mars i år. Vi spiller
fortsatt for pengene. Eller vi har ganske mange tusen kroner på spillekontoen,
selv om beløpet har blitt lavere den siste delen av august.
Spill
gjør livet litt artigere! Spill ansvarlig, bruk aldri mer penger enn du har råd
til å tape!