Viser innlegg med etiketten Rizk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Rizk. Vis alle innlegg

Vinn VIP-tur til Manchester United – Chelsea

Har du lyst å oppleve Manchester United – Chelsea? Kampen blir spilt 11. august, første ligarunde i Premier League.

Oddsen.no og Rizk samarbeider om en konkurranse i forbindelse med eliteserierunden i helgen. Det er en vanskelig, men tøff konkurranse slik det bør være når VIP-tur og pengepremier er premier for de beste deltakerne.


Lykke til og heia den beste deltakeren!

Mann i Møre og Romsdal sikret seg storgevinst på oddsen med hockeyspill

En mann fra Fosnavåg i Møre og Romsdal satte 107 kroner på en kupong med syv hockeykamper hos Rizk. Kampene gikk inn og mannen vant nesten 80 000 kroner, melder Pengespill.com.

Det er fantastisk godt gjort! Gratulerer!

Av en eller merkelig grunn bruker norske politikere sosialpolitiske argument for enerettsmodellen, selv om de fleste skjønner at spillemidlene fra Norsk Tipping er viktigst for politikere. At en spiller setter 107 kroner på oddsen hos en privat aktør bør være uproblematisk! Ja til ny spillpolitikk!

En ny aktør i det norske markedet

Skribenten skal teste det nye tilbudet, først fremst for sammenligningens skyld og for velkomstbonusen.

Onsdag publiserte Rizk sin oddsseksjon. Det betyr nok en aktør i det norske markedet, en aktør med hovedsete på Malta. Norske politikere misliker de utenlandske aktørene som pesten på grunn av en proteksjonistisk politikk. Stortinget ønsker at du skal bruke penger hos statens eget selskap Norsk Tipping. De som benytter Norsk Tipping til odds misliker trolig egne penger. Det statlige selskapet er ikke konkurransedyktig.

Rizk, den nye aktøren i det norske markedet på odds, lokker med fantastisk tilbud til nye kunder. Tilbudet er fristende!

Rizk, lykke på oddsområdet!

Malta
Malta har hatt stor økonomisk vekst de siste årene. Én av årsakene er myndighetenes satsing på spilleselskap, noe Det internasjonale pengefondet bekrefter. At store folkemasser kommer seg ut av fattigdom er én av mange fordeler med globaliseringen. Dersom Stortinget fikk bestemme ville Malta fortsatt slitt økonomisk. Proteksjonisme smaker aldri godt!

Tro hva stortingspolitikerne ville sagt om politikere i utlandet gjorde alt de kunne for å motarbeide norsk olje?

At hver enkelt av oss selv skal få bestemme bruken av egne penger bør være like naturlig som å drikke melk.