Tømmer spillekontoen hos Comeon.com på Rosenborg-seier

Egentlig burde jeg kjølt meg ned, tatt en fridag fra oddsspill. Det ville holdt med en kupong med tre, fire kamper og et par hundre kroner i innsats. Jeg leverer trolig inn en «tullekupong», men resten av pengene setter jeg på Rosenborg-seier mot Vålerenga i kveld.

Hvorfor?
Rosenborg er min klubb og jeg ønsker at Rosenborg skal vinne hver kamp. I år har Rosenborg vært fryktelig dårlig i mange av kampene, men som alltid tror jeg det snur og vendepunktet kommer i dag. Om jeg får rett? Sannsynligvis ikke!

Stor innsats i veddemål, stor innsats i min målestokk, gir fantastiske opplevelser i løpet av en fotballkamp. I løpet av 90 minutt er det mange opp- og nedturer. For meg blir det en rus det er vanskelig å sammenligne med noe annet. Jeg elsker rusen, jeg elsker spenningen det gir. Fotballkamper får en ny dimensjon når innsatsen er høy.

Når veddemålet går inn, er det purr glede. Hvis jeg taper pengene, og jeg taper ganske ofte, opplever jeg enorm smerte. Selv om det er smerte, trenger jeg også denne følelsen med jevne mellomrom. Jeg tror smertefølelsen gir fordeler på noen av de andre områdene i livet.

Jeg spiller aldri for mer penger enn jeg har råd til å tape. I motsetning til for eksempel sosialdemokrater mener liberalister at «folk flest» er i stand til å styre egne penger. I økonomiske spørsmål er jeg ultra-liberal, for å bilde-gjøre hvordan jeg tenker. Mine innskudd hos de internasjonale spilleselskapene, først og fremst Comeon.com, er lave, men jeg tar sjelden ut penger. Dermed kan det være mye penger på spillekontoen. Når det er mye penger på kontoen, satser jeg ofte alt på ett eller to veddemål. I dag blir på Rosenborg-seier. Jeg gleder meg rått til kampen som begynner klokken 20:00 på Max. 

Før jeg og Kjell Andreassen begynte å spille sammen, forklarte jeg han mitt system og hvordan jeg tenker. Jeg tror han synes det var merkelig, men de siste månedene har han mange ganger innrømmet gleden veddemålene gir. Det beriker rett og slett livet, selv om det er dårlig butikk rent økonomisk.

At det finnes politikere som vil nekte meg denne gleden, synes jeg er motbydelig. De er på en helt annen planet enn den jeg er på.

Utvalgte selskap med odds på hjemmeseier, uavgjort og borteseier i kampen mellom Rosenborg og Vålerenga:
Comeon: 1,62, 4,20, 5,70.
Betsson: 1,60, 4,15, 5,30.
Expekt: 1,65, 4,25, 5,50.
Coolbet: 1,68, 3,95, 5,50.
Bethard: 1,60, 4,15, 5,65.
Rizk: 1,64, 4,00, 5,00.
Unibet: 1,60, 4,00, 5,25.
Nordicbet: 1,61, 4,20, 5,36.
Norsk Tipping: 1,50, 4,10, 5,10.

Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar