Jeg
har sendt Den Siste Bookmaker en melding med følgende spørsmål; «Hallo,
intromusikken er det noe kjent? Noe fra ei plate eller? Den er fantastisk
vakker!»
Om
jeg kommer til å få svar? Ja, helt sikkert!
En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg. Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!