Solvik lovet seg selv og leserne en forbedret psyke til søndagen slik at jeg fikk inn oddskupongen. Jeg gjorde som lovet!

Jeg lovet på lørdag at jeg skulle være i toppform når jeg leverte oddskupongen på søndag. Jeg skulle først og fremst forbedre psyken med å se på svarte, deilige, trange skinnbukser. Jeg har i tillegg badet peise naken i snøen på cirka 71 grader nord, og hatt en fenomenal søndagsmiddag. Otto Løvaas erklærte meg frisk søndag formiddag ettersom jeg fortalte at det var blod i tissen igjen.

Oddskupongen gikk inn den! Lørdag gikk jeg fra tap til tap. Søndag brukte jeg tiden godt og valgte to kamper jeg følte som sikker.

Blink! Nam! 

Om det er mulig å snu negativ tankegang til positive tanker? Ja, uten tvil. Jeg beviser det for meg selv gang etter gang, selv om jeg sjelden har så dårlige dager som jeg hadde på lørdag. Jeg og «medisin» er en dårlig kombinasjon!

Oddsen er et ferdighetsspill. Spillere bør gjøre de nødvendige forberedelsene. Jukser man ender det som regel dårlig. Dårlige dager kan bli kostbare dager i det uregulerte nasjonale markedet.

Nå er det Farmen Kjendis. Jeg skal sitte med føttene på bordet og bare nyte livet. Om jeg skal tenne en sigar? Ja, jeg vurderer det!

Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar