Otto Løvaas har erklært Solvik frisk etter 12 timers depresjon

Fy flate, for en dårlig lørdag jeg hadde. Jeg følte meg syk både fysisk og psykisk. Årsaken til den dårlige formen var trolig et besøk på apoteket på fredag. Herdis Hansen prakket på meg en haug med hudkremer og ny såpe. Hjelpemidlene skulle sørge for myk, silkeaktig hud der det var tørrhud. At jeg i tillegg tapte motbydelig mye penger på oddsen på lørdag, gjorde ikke formen bedre. Ja da en av Norges mest liberale menn som vil legalisere salg av rusmidler og medisiner, er ganske skeptisk til hva som skal inn eller på egen kropp. Ja til narkotika og nei til narkotika, hvis du forstår.

Søndag erklærte Otto Løvaas meg frisk. Vi har nemlig levert inn en oddskupong sammen med Leicester-seier i hjemmekampen mot Leeds. Ved pause og stillingen 1-1 forklarte jeg Løvaas at jeg har blod i tissen igjen.

--Du er herved erklært frisk etter 12 timers depresjon, var Otto Løvaas sin klare konklusjon på min sinnstilstand.

Veien til friskmelding var ganske kort. Det var skinnbuksebilder natt til søndag, meldinger fra følgere på Snapchat. Det var nakenbad i nysnø på cirka 71 grader nord søndag formiddag. Det var en fantastisk søndagsmiddag, ubeskrivelig godt. Det var en god porsjon med snus, løs general søndag ettermiddag (dessert). Innimellom dette et digitalt møte der vi måtte avslutte en viktig sak. Formen er igjen ubeskrivelig god, livet smiler.

Fantastisk middag på cirka 71 grader nord. Nam! 

Og ja, hudkremene til Herdis Hansen hjalp. Jeg har igjen silkemyk hud. Nam!

Livet er ikke så verst! Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar