Solvik ville ikke fått godkjent en eneste dopingprøve for tiden

Mens jeg tidligere bladde igjennom aviser og leste meldinger starten dagen for tiden med medisinering. Denne kroppen, altså min kropp, ville strøket på enhver dopingprøve i disse dager. Jeg minner mistenkelig mye om Ivan Drago i Rocky IV.

Om jeg liker medisinering? Nei! Jeg hater det! Det er unaturlig å putte ting i eller på kroppen som ikke skal være der. Det er selvsagt umulig å være konsekvent på denne linjen ettersom vi både spiser og drikker, men i mitt hode betyr bruk av medisiner følgeskader. Kroppen er i forfall og det er deprimerende!

Solvik har investert i medisinskap
Som en av Norges mest liberale menn ønsker jeg fritt salg av rusmidler, inkludert narkotika, og medisiner. Selv om jeg vil tillate det aller meste, vil jeg unngå bruk. Alle disse hudkremene jeg nå bruker kan umulig være sunne?

Hva er det medisinske problemet? Tørr hud og årsaken skal visstnok være klimaet på cirka 71 grader nord. Altså, vi har fire til syv minus på en hverdag. «Søringene» flirer til meg når jeg forteller at det er kaldt i Honningsvåg. Det er visstnok for kaldt for min hud! Deprimerende!

Jeg trenger en Thailand-tur snart med mengder av alkohol og katoyer på hvert gatehjørne!

Sånn går dagene på cirka 71 grader nord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar