Red Bull arrangerer norsk Counter-Strike-turnering

Red Bull Flick er en internasjonal turnering i Counter-Strike.

«Wingman»-turnering med et eget format som skiller seg fra spillmodusen der et lag består av to spillere. Vinnerne av den norske finalen får plass i den nordiske finalen i Helsinki.

Det er kvalifisering 24. oktober med norsk finale 13. november. Nordisk finale 19. november.

Meld deg på den norske kvalifiseringen til Red Bull Flick.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar