En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Mange har fått hoodie fra Coolbet
Denne
høsten har Coolbet vært raus med hoodie. Mange har fått klesplagget fra aktøren
i det uregulerte nasjonale markedet, både gjennom konkurranser og
vernekampanje.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar