Klokken 12:00 i dag, altså i skrivende stund, startet norgesmesterskapet i poker. Denne uken skal flere hundre pokerspillere konkurrere i ulike sjangere og ha masse sosialt samvær på Gardermoen.
Ifølge tallene for forhåndsregistrering er NLH maint event mest populært. Det er fortsatt plasser igjen til mange av øvelsene.
Poker er noe formyndere misliker, men det er ferdighetsspill på linje med sjakk og bridge.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar