Fy flate! En gudommelig følelse!

Nei jeg er ikke spesielt smart, men jeg er veldig liberal, tror på eiendomsrettigheter, er kunnskapsorientert og fryktelig nysgjerrig. Oddsen er matematikk! Det er beregning av sannsynlighet. Når du treffer på regnestykket, er det en gudommelig følelse. Du føler deg rett og slett som en gud, og ufattelig smart.

Mandag traff jeg på antall cornere i kampen Burnley – Crystal Palace. Jeg slet også i dag med å finne et objekt der jeg ville sette en høy innsats. Da endte jeg på antall hjørnespark i kampen Molde – Arsenal. Jeg gjennomgikk mye av tilgjengelig informasjon og konkluderte med at det ville bli mange hjørnespark i løpet av kampen. Jeg satte en deilig pengesum på over ni cornere. Tidlig i 2. omgang var spillet inne og jeg nøt en solid fortjeneste. Herregud, så deilig; det beste som finnes!

Overskuddet satte jeg på PSV-seier i hjemmekampen mot PAOK. Kamp to var flaks, litt sånn gambling; en betegnelse gamblere misliker. For det er matematikk! PSV vant 3-2, men det ble spennende nok.

Man får blod i tissen av en slik torsdag!

Nordkapp Odds og Utvikling

Også Nordkapp Odds og Utvikling, Solvik og Kjell Andreassen på cirka 71 grader nord, hadde en god torsdag. Det ble seier til Roma, seier til Bayer 04 Leverkusen med handicap og seier til Granada. Solvik og Andreassen har etter en lang og dårlig periode spilt bra den siste uken. Vi har spilt så godt, at Andreassen tror han er høy, mørk og har blå øyner.

Spill gjør livet litt artigere! Nye muligheter i morgen! Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar