Gud = Solvik!

Å gjøre det perfekte veddemålet gir en guddommelig følelse, i alle fall med gode forberedelser. Det er sykt rått å treffe på oddsen med høy innsats.

Jeg slet da jeg skulle finne gode veddemål på oddsen mandag kveld. Det var vanskelige objekt hos bookmakerne i det uregulerte nasjonale markedet. Jeg valgte antall cornere i kampen Burnley – Crystal Palace og satte penger på over åtte cornere i kampen. Oddsen var 1,40. Kampen endte med elleve hjørnespark.

Før veddemålet ble satt gjennomgikk jeg corner-statistikken til Burnley og Crystal Palace. Jeg følte jeg spilte sikkert, men ingen ting er hundre prosent sikkert i fotball.

Fasiten fikk jeg på trimturen på Nordvågveien, på cirka 71 grader nord. Og ja, jeg fikk blod i tissen da jeg tenkte på fortjenesten jeg skapte i løpet av en fotballkamp på 90 minutt. Om jeg tar ut fortjenesten? Nei, nei; den blir brukt til mer hygge og underholdning.

Jeg følte meg litt som gud der jeg gikk i kraftig motvind på Nordvågveien. Om gud finnes, sånn bortsett fra meg og oddsen? Vel, det er ganske tvilsomt!

I kveld er det fantastiske valgmuligheter i oddsmenyen innenfor fotball. Nam!

Spill gjør livet litt artigere!

PS: Hver gang jeg skriver om gud kommer det syke meldinger fra et konservativt miljø i Norge. Come on, I'm ready for you!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar