På oddsen er selvtillit viktig, og mye tyder på at selvtilliten er god for gjengen i Oddspodden

Oddsen er egentlig et kunnskapsspill, selv om flaks betyr ganske mye. Det er merkelig at selvtillit betyr mye der kunnskap er en viktig ingrediens. Hvordan kan jeg påstå at selvtillit er viktig? Jo, det er ganske vanskelig å komme ut av dårlige perioder. Tap av penger gjør noe med selvtilliten og holdningene til objektene i oddsmenyen, noe Solvik og Andreassen på cirka 71 grader nord vet alt om. Vi har nå en fryktelig tapsrekke hos Coolbet, en tapsrekke der tusenlappene har forsvunnet fra bankkontoen; ja fra bankkontoen.

Denne ukens episode av Oddspodden tyder på at Frode Lia, Thorstein Helsstad og Lars Dybwad har masse selvtillit. De starter med tullprat og om navn. Å følge podcaster betyr at du får et forhold, litt kjennskap til dem som lager det du hører på. Jeg digger Oddspodden, selv om dette kun er en av mange på markedet om fotballspill. Oddspodden lages i samarbeid med Coneon, den bookmakeren jeg bruker mest.

Oddspodden kommer med gode oddstips og jeg har fått ideer jeg skal sjekke ut før dagens kupong/kuponger blir levert inn.

Oddspodden er der du finner dine favorittpodcaster.

Hva er podcast?
Podcast er veldig enkelt forklart lyd- og videoopptak på internett. Det er også mange som bruker ordet podcast om TV- og radioprogram som deles. Det er et utrolig mangfold i lyd og filmer på internett, og mye av dette har utrolig god kvalitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar