Philine, skinnbukse og blod i tissen

Jeg visste veldig lite om Nicklas Bendtner før han ble Rosenborg-spiller i 2017, til tross for at han har vært innom Arsenal, Juventus og Wolfsburg. I Rosenborg eller i deler av Rosenborg-perioden, var han veldig god. Jeg tjente penger på Lord Bendtner i perioden han var fast inventar på Norges beste fotballklubb. Han burde fortsatt vært Rosenborg-spiller og ville trolig vært det hvis det ikke var for Eirik Horneland.

Dplay har en serie som heter Bendtner og Philine, en serie der seerne får følge paret i Danmark. Det er ganske lite fotball i serien, men mye annet rart. Ettersom jeg synes Nicklas Bendtner er kul, er den ukentlige episoden ett av høydepunktene.

Jeg hadde før fredag sett 16 episoder, uten noen reaksjoner i kroppen. På fredag kikket jeg på episode 17. Philine Roepstorff var i en butikk og kikket på vesker, vesker fra 29 000 kroner til 60 000 kroner. Ja, å kjøpe så dyre vesker er rart for mange av oss. På turen fra butikken fikk vi sett Philine i skinnbukse. Jeg kjente svette i panna, blodtrykket økte betraktelig og blodet samlet seg i tissen. Philine Roepstorff og skinnbukse, nam!

Nicklas Bendtner kan fortsatt underholde deg, riktig nok ikke på fotballbanen. Han gjør det hver uke på Dplay i serien Bendtner og Philine.

Nei jeg følger ikke Philine Roepstorff på Instagram, men det kan jeg komme til å gjøre før serien er ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar