Starter dagen med en søt, saftig trekant. Nam!

Gelemenn, to i munnen samtidig. Det må du oppleve, følelsen er vanskelig å beskrive!
Nam! (Foto: Solvik_liberal, Snapchat) 


Sjokoladedag
Etter et veldig usunt liv i nesten tre tiår, lever jeg i dag etter et sunt regime. Ett av verktøyene for at jeg skulle klare omleggingen var en dag i uken der jeg kan gjøre/spise/drikke det jeg vil. Det endte med fredagene, og mine fredager slår sannsynligvis dine fredager på alle mulige måter. Jeg kan også fleske til på lørdager, men da tar jeg hensyn til kalorier. Det gjør jeg ikke på fredagene!

Gelemenn har blitt fast takst på denne ukedagen, og jeg elsker seigmenn! Gelemenn er så godt, at jeg av og til tviler på min egen legning.

Jeg er usikker om det var min tidligere personlig trener, Bente Ravlo; Nordkapps fineste dame, eller meg selv som fant opp sjokoladedagen. Bente har alltid fokusert på at det å kose seg er viktig og ufarlig, mens jeg tror min kropp har hatt behov for en dag med utskeielser. Og ja, sjokoladedagen nå er mye mildere enn de første årene. Da var det seriøst ville tilstander på fredagene i unge Solviks liv.

Utrolig hva en kropp/hode kan venne seg til over tid.

(Denne bloggposten ble kun skrevet på grunn av behovet for klikk. #Reklameinntekter. Dessuten er det alltid hyggelig å fortelle at det er mulig å legge om livet for dem som har lyst eller behov for det. Litt frihet er ikke nok)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar