Amie Sannes

Da jeg våknet grytidlig fredag morgen og nei; jeg har ikke tenkt å fortelle hvorfor jeg våknet tidlig, tok jeg iPaden og på skjermen blinket navnet Amie Sannes fra Honningsvåg Turn & Idrettsforening. Ettersom Amie Sannes er et lokalt fotballtalent, måtte jeg se videoen fra Finnmark Fotballkrets.

I videoen gir Amie Sannes treningstips til koronarammede fotballspillere.

Intervju med Finord
I løpet av denne dagen publiserer Radio Nordkapp et intervju jeg har gjort med Roger Finjord, daglig leder i Finnmark Fotballkrets. Siste del av intervjuet er veldig interessant for fotballmiljøet, miljøet i hele Norge. Den siste delen av intervjuet handler om årets fotballsesong, en sesong den nordligste fotballkretsen har laget flere scenarioer for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar