Å være en politisk nerd er fantastisk deilig. Underslaget var svært lønnsomt

Fotball er en interesse, men jeg har aldri lagt skjul på at jeg kan politikk bedre enn fotball. Jeg er en politisk nerd og er stolt av det. Nerder er undervurdert!

Jeg stjal penger fra spillekontoen jeg og Kjell Andreassen har sammen hos Coolbet. Jeg satte pengene, etter tips fra en av Norges fremst USA-eksperter, på Joe biden-seier i Sør-Carolina. Tallene natt til søndag viser at Joe Biden vinner en overlegen seier. Seieren er så stor at unge Solvik får blod i tissen, selv om jeg håper demokratene nominerer en mer høyrevridd kandidat. Verden fortjener politikere som setter grenser for politikk!

Oddsen gjør politikk ekstra spennende. Det føles fantastisk godt å berge oddsuken til Kjell Andreassen. Vi har nå når Coolbet bekrefter gevinsten, en deilig sum på kontoen som vi kan bruke på søndagens fotballkamper.

Nam!

Oddsen gjør livet fantastisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar