Unge Solvik kjenner seg selv på tissen (utenpå trusa) og skjønner at dette er unormalt

Når jeg våkner og spesielt når jeg våkner i helger, ligger det alltid skinnbuksesnapp og venter på meg. Meg og skinnbukser har etter hvert blitt en lang historie, en historie jeg dropper nå.

Etter snus og toalettbesøk var tiden kommet der jeg åpnet nattens meldinger. Den ene var fra ei flott dame, stående mot en vegg. Hun holdt armene over hodet, langs veggen. Rumpa presset hun ut, selvfølgelig ikledd en trang og svart skinnbukse. Videoen var såpass sexy, at jeg uttrykte nam etter videoen. Dama fikk også nam i retur via mobiltelefonen.

Etter videoen kjente jeg på tissen, riktig nok utenpå trusa. Mhm den var som en slapp soldat.

Deretter tenkte jeg på søndagens El Clásico, kamp mellom Real Madrid og Barcelona. Jeg elsker El Clásico. Det er ofte kamper med stor kunst. At jeg noen ganger har vært heldig på liveoddsen, gjør ikke kampene mindre interessante. Etter El Clásico-tankene, lot jeg handa vandra nedover den store kroppen. Landingsplassen var trusa og i den var det en kaptein i giv akt. Dette må være unormalt. Om jeg bryr meg? Overhodet ikke!

Kampen mellom Real Madrid og Barcelona kommer vi tilbake til i morgen. Det er et objekt mange spillere bør ha på oddskupongen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar