Snoen tenner Solvik

Unge Solvik har gjort et underslag på felleskontoen til Solvik og Kjell Andreassen hos Coolbet.com. Underslaget brukte jeg på veddemålet Joe Biden-seier i nattens valg i South Carolina. Går veddemålet inn, nyter også Andreassen godt av overskuddet. Ender det med tapte penger, må jeg kjøpe blåbærsaft til Kjell Andreassen. Andreassen elsker av en eller annen merkelig grunn blåbærsaft. 

Lørdag morgen skrev Jan Arild Snoen følgende melding på Twitter.com:
--Joe Biden ligger an til å vinne nattens valg i South Carolina. Men en knapp seier er ikke nok. Han må overgå Sanders' seier i Nevada, tror jeg.

Unge Solvik og blåbærsaftelskende Kjell Andreassen trenger kun en knapp Joe Biden-seier for at vi skal tjene penger. Oddsen gjør politikk og valg ekstra spennende. I USA er det fryktelig pirrende for tiden, i alle fall for oss nerder.

Ja, jeg fikk kriblinger i magen da jeg leste Jan Arild Snoen lørdag morgen. Nam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar