Irriterende Leicester

Unge Solvik spådde at kampen mellom Norwich og Leicester ville bli mer spennende enn tabellen viser. Jeg fikk rett i spådommen.

Norwich vant 1-0, en kamp spilt fredag kveld.

Jeg har ikke sjekket statistikken, men følelsen er at hver gang jeg eller vi spiller på Leicester-seier, ender det med tap. Setter vi penger på Leicester-tap, ender det med seier. Leicester er et kostbart, irriterende lag for unge Solvik. Leicester går alltid motsatt vei!

Jeg, Bjørn Øyen og Åshild Ravlo hadde Leicester-seier. Alle pengene fra Betsson-kontoen er borte, men det var spennende så lenge det varte. Takk for heftige kamper og heftige dager, Bjørn og Åshild!

Jeg og Kjell Andreassen hadde Real Sociedad-seier mot Real Valladolid, Portsmouth-seier mot Rochdale og Leicester-seier. Både Real Sociedad og Portsmouth vant, mens Leicester tapte. Slett ikke bra for blodtrykket. Solvik og Andreassen er langt fra blakke, men tap er tap; det er aldri morsomt.

Om det var spennende? Gjett! Oddsen gir hverdagene mer farge, uansett hva norske formyndere mener.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar