Unge Solvik inviterer Bente Ravlo med på en oddskupong

Jeg flørter litt med Bente Ravlo, ei lekker dame på cirka 71 grader nord. Flørteprosjektet er så mislykket som et prosjekt kan bli. Jeg har oddsen mot meg på alle områdene, i tillegg er jeg så dårlig på flørt at jeg burde vært straffet. Om jeg gir opp? Neida! Love Island Norge blir en parentes sammenlignet med det Bente Ravlo nå gjennomgår.

I dag tok jeg en ny vri. Jeg inviterte Bente Ravlo med på en oddskupong, oddstipping. Jeg har gjort det samme tidligere med min gamle personlige trener, og ikke på grunn av flørt. Spill er fantastisk morsomt og det blir artigere når vi deler underholdning. Min gamle personlige trener var rå, hun satset store beløp på ville veddemål. En av gangene stod jeg og hoppet i sofaen i ren fortvilelse. Vi tapte pengene, men herregud for en opplevelse det var. Oddsen beriker livet, selv om det kanskje betyr tapte penger.

Unge Solviks melding til flotte Ravlo:
«Hei kjære, skal vi oddse? Altså veddemål på fotballkamper.
Jeg har noen dager tippet sammen med Bjørn og Åshild. Det var rått. Først og fremst, tror jeg, fordi vi brukte mindre penger enn det jeg vanligvis bruker. Plukk ut én eller to kamper og send meg tippetegnene. Jeg setter penger inn hos Betsson.com. Vi tipper til vi er blakke. Du bestemmer beløp, hvis vi vinner i dag, og kampene. Hvis jeg er veldig uenig, sier jeg ifra.

Hvorfor dette forslaget? Du vet hvorfor! :)

Trimtur om én time, kom gjerne med kampene før trimturen. Etter trimturen må jeg forbedrede meg på to møter. Jeg er usikker på hvor mye tid det blir til fotballtipping i ettermiddag.

Jepp, jepp.

#TrorDetteKanBliAtigHvisDuBrukerHodetLittPåKampene.»

Hva Bente Ravlo svarer når hun en gang svarer, holder jeg for meg selv. Sånn for selvtilliten er det greit å holde noe hemmelig.

1 kommentar: