Sosialdemokraten fikk rett, liberalisten tok feil

Det har vært utrolig artig å følge Love Island sammen med en sosialdemokratisk politiker. Nå kryr det av sosialdemokrater, men hun er politiker i Arbeiderpartiet. Hvis jeg var AP-politiker ville jeg meldt henne for uønsket adferd. Ja det har vært en del me too greier fra henne de to siste månedene. Skinnbuksebildet husker jeg klart best. Denne siden har jeg ikke sett under diskusjoner om narkotikapolitikk, skattepolitikk, distriktspolitikk og forbruk av skattefinansierte penger, eller omfordeling som sosialdemokrater så pent kaller det.

Jeg startet med Love Island, årets pute-TV på TV2. Jeg sendte så mye snapp, at hun heiv seg på. Vi trodde først at kommersielle aktører ville sette Love Island i oddsmenyen og at vi skulle satse penger på TV-spillet. Det skjedde dessverre aldri.

Etter hvert fikk vi hvert sitt favorittpar og hennes par kom best ut av konkurranse. Hvem vi heiet på hver for oss kan jeg ikke røpe ettersom det er lesere som skal se finalen på TV2 Sumo.

Nå får vi livene våre tilbake, og vi kan fortsette de politiske debattene. Vi, eller i alle fall jeg, er bedre på politikk enn kjærlighet fra Argentina.

Ja, Love Island-artiklene har skapt økt trafikk på nettstedet. Ettersom jeg tjener penger på de besøkende har jeg ingen ting imot mange lesere.


Love Island Norge, the end.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar