Democratic Primary - South Carolina: Huffda! Unge Solvik gjorde underslag fra spillekontoen til Andreassen og Solvik på Coolbet.com

Du sitter på do og er egentlig i din egen verden. Så kommer det et oddstips fra en av de fremste USA-eksportene i Norge, en ekspert som ligner på deg politisk. Du gjør deg ferdig så fort som mulig, kommer deg til PCen, logger på Coolbet og setter penger i tråd med tipset du mottok på messanger.

Ekspertens melding:
--Har du penger på Coolbet-kontoen må du forte deg å sette på Biden i South Carolina til 1.42!

Done!

Med en gang veddemålet var gjort var følelsen god, helt til jeg skjønte at jeg har underslått penger fra felleskontoen jeg har sammen med Kjell Andreassen. Ja jeg skal fortelle han det, bare først gå til innkjøp av litt blåbærsaft. Andreassen er en hund etter blåbærsaft, en drikke som får han i godt humør. Skal spillkompisen velsigne underslaget må humøret være godt.

Politikk blir ekstra artig gjennom spill på oddsen. Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape! For tiden er amerikansk politikk nam for nerder.

PS: Er jeg død i morgen, skyld på Kjell Andreassen på cirka 71 grader nord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar