Unge Solvik forteller Kjell Andreassen om underslaget, og Andreassen flirer

Når du regner eiendomsrettigheter som hellige, er tyveri og krenkelser av andres eiendom noe av det verste som kan skje. Eiendom er alt fra kropp til penger.

Eiendomsrettigheter betyr for unge Solvik, en av Norges mest liberale menn, like mye som det gud betyr for en kristen prest. Og nei, alle prester er ikke konsekvente kristne.

Torsdag gjorde jeg underslag fra spillkontoen hos Coolbet, en konto i samarbeid med Kjell Andreassen på cirka 71 grader nord. Underslaget ble gjort på grunn av et godt oddstips fra en av Norges fremste USA-eksperter. Herregud jeg gruet meg i forkant av samtalen med Andreassen.

Da jeg fortalte hele historien, en historie du kan lese her, flirte Andreassen. Han kom likevel med følgende krav: -Hvis du taper pengene våre skal du kjøpe en flaske blåbærsaft til meg.

Jeg synes kravet er rimelig. Om jeg taper pengene? Ikke sjans! Dette veddemålet går inn, tror jeg.

Oddsen gjør politikk ekstra spennende. Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar