En e-post som varmet hjertet

På grunn av manglende bonuser den siste tiden har mitt forhold til Comeon.com kjølnet veldig. Nei jeg har ikke funnet meg en ny fast bookmaker, men jeg er på leting. Norsk formyndere misliker bonuser, også politikere som er for en liberal spillpoltiikk med lisenser misliker bonusordninger. Jeg er uenig, bonuser er en fordel for spillere.

Bonus betyr i realiteten at kunder, i denne sammenhengen meg, får tilbud om spillepenger, gjerne knyttet opp mot ulike forpliktelser. Mottak av spillepenger betyr at mine egne utgifter blir lavere.

I dag kom det endelig e-post fra Comeon med tilbud om bonus, et godt tilbud fra bookmakeren jeg føler stor kjærlighet til. Tilbudet på e-posten var godt, så godt at jeg kommer til å hive meg på det.

Ja, jeg bruker Comeon.com til hygge og underholdning i dag også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar