Solvik føler seg utro

Selv om jeg er en av Norges mest liberale menn der jeg mener kun eiendomsrettigheter skal sette grenser, er det ganske mye jeg misliker. Utroskap er en av de tingene jeg er kritisk til. Og ja. Jeg vet at en stor del av befolkningen har vært eller kommer til å være utro i løpet av avtaleperioden, men at mange lar seg friste betyr ikke at jeg må like det.

Når et par, to personer, eller en gruppe mennesker, altså flere personer, har blitt enige om et samliv bør avtalen gjelde uansett fristelser. At enkeltpersoner i paret eller i grupper lar seg fristende til seksuelt samkvem med andre, er vanskelig å forstå for unge Solvik. Avtaler bør ha høyere verdi enn at man lar seg friste.

Akkurat nå føler unge Solvik seg utro!

Jeg har hatt et uforpliktende forhold til Comeon, altså comeon.com. Det var kjærlighet ved første tastetrykk. I løpet av årenes løp har jeg vært inni comeon.com tusenvis av penger. Det har vært godt hver eneste gang, sånn skikkelig godt. Noen gang har jeg vært inni Comeon kort tid, mens andre ganger har de daglige periodene vært lengre. Alltid har jeg trukket meg ut som en svært tilfreds person. Hvorfor denne kjærligheten til Comeon? Bonusordninger, deilige bonusordninger. Bonus betyr i realiteten at kunder, i denne sammenhengen meg, får tilbud om spillepenger, gjerne knyttet opp mot ulike forpliktelser. Mottak av spillepenger betyr at mine egne utgifter blir lavere.

Politikere, også politikere som er for en liberal spillpolitikk gjennom lisenssystemet, er kritiske til bonusordninger. En del Venstre-politikere mener for eksempel at bonuser stimulerer til problematisk adferd eller spilleavhengighet. Jeg er uenig, bonuser er en fordel for spillere.

De siste ukene har comeon.com kuttet bonusordninger, altså kuttet fordelen som gjorde at jeg ble forelsket i denne bookmakeren. Jeg kjenner det irriterer meg, men Comeon skal ha frihet til å drive virksomheten på den måten de mener er best. At jeg er misfornøyd betyr ikke at driften er dårlig. Jeg vurderer nå andre aktører i det norske markedet og valgmulighetene er mange. Jeg har foreløpig ikke vært inni andre bookmakere for egne penger, men det kan skje i løpet av helgen. Hvis jeg og Comeon gjør det slutt, skal bruddet være fint og uproblematisk. Jeg kommer aldri til å glemme alle de fine gangene jeg har vært inni comeon.com.

Ja, jeg bruker Comeon.com til hygge og underholdning i dag også. Hva jeg gjør i morgen vil morgendagen vise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar