Sug i magen da tre første Eurojackpot-tallene kom inn på samme rekke

Det er sjelden unge Solvik ser trekningen på Eurojackpot på smartprodukt, men det var spennende mens reprisesendingen av Nytt på Nytt prydet den store skjermen.

Det første tallet rullet over skjermen på iPaden. To rekker hadde tallet. Tall to kom på skjermen og jeg hadde to rette på den ene rekken. Tall tre kom og jeg hadde plutselig tre riktige tall i Eurojackpot. I noen sekunder fantaserte jeg om millioner av kroner, katoybar, rikelige tilskudd til liberalistisk tankesmie og en veldig lang ferie i et varmt land. Etter tall tre var det stopp. Ingen av de andre tallene havnet på rekken jeg trodde ville gi meg millioner av kroner i premie, men det var veldig pirrende så lenge det varte. Gevinsten ble 150 kroner.

Ingen av de andre spillerne oppnådde 5+2. Dermed jackpot om én uke og førstepremiepott på vel 200 millioner kroner.

Den nasjonale premien på én million kroner og et reisegavekort på 100 000 kroner, gikk til en mann på Nordfjordeid.

Nabolaget
I Nabolaget vant mannen i huset én million kroner, mens kona stakk av med 100 000 kroner. 1,1 millioner kroner fordelt på et ektepar er deilig flaks. Ikke nok med det, svigermor ble Nabolaget-millionær for tre uker siden. Dette ifølge Norsk Tippings nettsted.

Ekteparet bor på Hamar.

Det var i tillegg fire andre nabolag i henholdsvis Vennesla, Oslo, Bø i Telemark og Etnedal som stakk av med premier, blant annet 100 000 kroner som de største gevinstene i de andre nabolagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar