Norsk seier i kveld?

I kveld spiller Norge den tredje gruppespillkampen i VM for U20 i Polen. Motstander er Honduras, et lag som i likhet med Norge har tapt de to første kampene.

Avspark klokken 18:00, NRK2 viser kampen.

Utvalgte bookmakere med odds på 1, x og 2: (Norge er i denne sammenhengen oppført som «hjemmelag»)
Comeon: 1,33, 5,20, 8,25.
Betsson: 1,27, 4,75, 8,00.
Expekt: 1,35, 5,30, 8,30.
Coolbet: 1,42, 5,00, 7,00.
Unibet: 1,33, 5,25, 8,50.
Norsk Tipping: 1,32, 4,50, 6,50.

Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape!

Solvik starter prosjekt
Jeg bruker den rolige fotballperioden til å starte et prosjekt, omtrent det Solvik og Andreassen drev på med lenge.

I prosjektet skal jeg levere inn spill med lav odds, såkalte sikre objekt uten at noe er sikkert på oddsen. 90 spill til 1,10 i odds skal gi vel 531 000 kroner, noe skjemaet viser. Ja Ole Dyrstad har satt opp regnestykket, og Kjell Andreassen har dobbeltsjekket tallene og satt summene inn i skjema.

Ettersom Betsson-kontoen står ubrukt for tiden, bruker jeg Betsson.com som prosjekt-konto.

Norske politikere misliker dette og gjør det de kan for å hindre private aktører i det norske markedet. Med 100 kroner i innsats, altså innskuddet, er slike veddemål uproblematiske. Prosjektet er langt billigere enn det jeg for eksempel bruker på joggesko.

Jeg tror jeg starter med norsk seier i U20-VM som første kamp.

Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar