Du kan vinne reise til Game of Thrones Snowvillage

Hver gang HBO Nordic inviterer til konkurranse, er det verdt å ta en titt på konkurransen og premien. Det er som regel kvalitet i det HBO Nordic byr på.

SnowVillage og HBO Nordic har tatt Game of Thrones-verdenen med til Lapland i Finland. HBO Nordic-abonnentene har mulighet til å vinne en uforglemmelig helg på det spektakulære SnowVillage resort, hvor alle oppholdsrom er laget av snø og is.

Har du ikke abonnement, tegn ett! Du kan bli HBO Nordic-kunde til lav pris. HBO Nordic har så mye god underholdning, at det er en glede å bruke appen. Serier skribenten har sett er blant annet Boardwalk Empire, Billions, Hell on Wheels, Magic City, Mayans M.C, Power, Saddam Hussain, Snowfall, The day of, The Newsroom, The Wire og True Dectives. Nam!

Game of Thrones
Jeg har sett Game of Thrones, men det er en masete nabo som har skylden for timene jeg tilbrakte i Game of Thrones-universet. Jeg tvilte på serien, men etter mye mas fra Andre Uttakleiv tok jeg fatt på sesong etter sesong. Fyttigrisen, for en deilig, rå serie. Nå ser jeg frem til den avsluttende sesongen. Imens deltar jeg på konkurransen til SnowVillage og HBO Nordic.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar