Når en av Norges mest liberale menn ber om julegave fra www.comeon.com da får man julegave

Jeg var frekk nok og ba Comeon.com om julegave. I dag kom esken med godteri fra den internasjonale aktøren som jeg har forelsket meg i.
Det er ingen automatikk i at Comeon.com skal gi Solvik julegave. Politisk vil jeg gå mye lengre enn denne aktøren i spillpolitikk. Mens Comeon.com ønsker et regulert marked gjennom lisenser, drømmer Solvik om et uregulert marked der det meste er tillatt; så fremst det er basert på frivillig handel og frivillige avtaler. Hvorfor skal myndighetene regulere når markedet, altså valg menneskene tar, gjør det på en bedre måte?

Det var kjærlighet ved første tastetrykk mellom unge Solvik og Comeon.com. Selv om jeg og Kjell Andreassen fra Honningsvåg bruker Coolbet, og jeg og baben bruker Betsson, er det Comeon.com som er favoritten. Jeg rett og slett elsker nettstedet, bonusene og servicen.

Det var en baktanke med at jeg ba om julegave, bortsett fra at jeg liker godterier på fredager, nemlig bevis på at kapitalister stiller opp og bidrar. Ideologisk ballast gjør at jeg er overbevist om at vi har helsetjenester, eldreomsorg, kulturtilbud og utdanningsinstitusjoner, uten at alt er skattefinansiert. Menneskene og dermed næringslivet er i utgangspunktet positive individ og bidrar til enkeltpersoner, og fellesskapet uten at alt skal innom folkevalgte organ og politisk vedtatte budsjett. Denne holdningen gjør meg til en av Norges mest liberale personer.

Takk til Comeon.com for julegaven! I 2019 har jeg tenkt å loppe dere for en god del penger på oddsen og i black jack! Ha en riktig god jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar