Det blir en fantastisk pirrende fredag kveld med Radio Nordkapp

Jeg får den perfekte fredagskvelden og du kan høre om jeg har en fin kveld. Det er nemlig Nordvågrevyen som har ansvaret for kveldssendingen i Radio Nordkapp, en sending på FM til regionen og internett til hele verden. Ettersom jeg er glad i Nordvågen, revy og lotteri, får jeg trolig en fantastisk og hektisk kveld.

Det viktigste for kunder i Nordkapp, altså kunder hos det lokale næringslivet, er at de leverer inn gulloddene hos Coop Prix Honningsvåg og Rema 1000 før klokken 16:00. Alle som leverer inn lodd er med i trekningen om premier på 10 000 kroner. Det kribler allerede i min store mage. Pengepremier setter alltid ekstra spiss på radiosendinger.

Lytt på radio, og lykke til med trekningen folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar