Hvordan overgå Chelsea – Manchester United?

Det ble nøyaktig så spennende mellom Chelsea – Manchester United som blant annet denne skribenten spådde på forhånd. Resultatet ble 2-2. Chelsea ledet 1-0 til pause. Manchester United skåret mål i det 55 og 73 minutt, og ledet 1-2 da kampen gikk til overtid. Seks minutt på overtid utlignet Ross Barkley til 2-2. Unge Solvik så pengene forsvinne i løse luften. Ja, jeg dro rumpa opp fra stolen og utbrøt noen nordnorske gloser da Barkley fastsatte sluttresultatet til 2-2. Da ledere og spillere «sloss» på slutten av kampen, var det punktumet på fantastisk galskap i en herlig Premier League-kamp. Det var sykt spennende, akkurat som mange supportere gjettet på forhånd.

Jeg hadde en liten sum på Manchester United-seier, fordi oddsen var satt urimelig høyt hos bookmakerne. Jeg og baben hadde Real Madrid-seier, en kamp hun hadde plukket ut, og Manchester United-seier. Tidlig denne fotballdagen er konklusjonen at dagen så langt har vært mislykket økonomisk; men fyyyyyyy så spennende.

Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende!

Tror på overskudd i dag
Nå gjelder min kupong med et litt større pengebeløp på én fotballkamp, og to kuponger jeg og Kjell Andreassen har levert inn sammen. Fotball gjør lørdager til nydelige dager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar