Baben tror på Real Madrid-seier

Når baben kommer med forslag på et veddemål, er hun så søt at jeg kan spise henne opp. Tipsene sitter langt inne, noe jeg skrev om i dag tidlig. Hun fant et veddemål, Real Madrid-seier i hjemmekampen mot Levante. En kamp som har avspark klokken 13:00. Ettersom oddsen er veldig lav, slenger jeg på uavgjort eller borteseier i kampen mellom Chelsea og Manchester United. Det betyr at hun og jeg har sikret oss spenning til de første fotballkampene i dag.

Vi to bruker Betsson.com. Betsson har vært med meg i mange år, én av de internasjonale aktørene som jobber aktivt mot politikerne slik at spillpolitikken blir endret. Betsson har blant annet laget en god rapport som viser fordelene med lisenssystemet.

Selv om norske myndigheter etter politiske vedtak misliker spilleselskapene med lisenser i utlandet, er det fullt lovlig å benytte selskapene. Politikerne misliker selskapene fordi de vil ha dine penger gjennom Norsk Tipping, et selskap eid av den norske staten. Ettersom du betaler skatt og en haug med avgifter til velferdsstaten, bør ingen føle forpliktelse til det statlige selskapet. Dine penger er allerede grobunn for vedtatte ordninger gjennom skattefinansierte budsjett.

Gambling er artig alene, men ekstra hyggelig i fellesskap med andre. Jeg gleder til kampene og håper baben får en god opplevelse.

Real Madrid ass. Hun er ganske rar, men veldig søt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar