Arne Scheie har gardering i kampen mellom Huddersfield Town og Liverpool

Den legendariske sportskommentatoren Arne Scheie, nå pensjonert fra NRK, leverer hver lørdag tippetips for staten på nettstedet til Norsk Tipping. På dagens tippekupong har fotballeksperter gardert, altså x, 2, på kamp nummer én, kampen mellom Huddersfield Town og Liverpool.

Som Liverpool-supporter mener skribenten at Scheie sløser med garderingene. Denne kampen bør Liverpool vinne!

Skribenten har vonde minner om Huddersfield. Jeg var veldig ung, veldig ung da de først kupongene ble levert inn. Én av gangene glemmer jeg aldri! Det var lørdag ettermiddag og tippekamp på NRK. Jeg hadde på vegne av meg selv og gamla, levert inn kupong. Tippekampen var over og resultatene tikket inn. Jeg hadde elleve rette tippetegn og manglet kamp nummer ni, Birmingham mot Huddersfield. På grunn av et eller annet rundt stadion ble avspark forsinket i denne kampen På min kupong var det hjemmeseier.  Jeg var alene hjemme og kunne ikke sitte rolig i stolen. Kampen endte 2-2 og tippetegnet U. Premieprognosen for 12 rette var over 300 000 kroner. Det var mye penger for en veldig ung gutt. Vi fikk utbetalt litt over 10 000 kroner.  Det hører med til historien, ifølge avisene på mandag, at Birmingham ledet og Huddersfield utlignet like før slutt. Av de uforglemmelige minnene med fotballveddemål er det denne kupongen jeg husker best. Noen få minutt fra flere hundre tusen kroner. Huff!

I dag satser jeg nok en gang på tegn mot Huddersfield, men Birmingham har blitt byttet med Liverpool. Tippekupongen er billig hygge og underholdning i forbindelse med fotballkamper i ettermiddag og kveld. Tippekampen og pling blir ekstra hyggelig med en tippekupong i fanget.

Husk Grasrotandelen dersom du leverer tippekupong hos en kommisjonær eller Norsk Tipping på nett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar