Kunne kjøpt motorsykkel, men tapte alle pengene

For alle pengene jeg tapte på lørdag kunne jeg kjøpt motorsykkel, riktig nok en ganske billig motorsykkel. Herregud så surt at Manchester United kun klarte 1-1 mot Wolverhampton, men det var alvorlig spennende. De siste minuttene av kampen gikk jeg rundt på gulvet, selv om Liverpool – Southampton var på skjermen.

Slik kan det gå når man satser alle pengene fra spillekontoen på ett veddemål. Etter en veldig god periode med veddemål forsvant alle pengene lørdag ettermiddag. Jeg var jentesur, sånn skikkelig jentesur etter kampen. Om jeg hadde mye godt å si om Manchester United? Ingen kommentar.

Samtidig er det følelsen jeg hadde lørdag ettermiddag som er årsaken til at jeg bruker penger på oddsen. Det er vanskelig å sammenligne noe annet med å være noen minutt unna et stort pengetap eller en hyggelig fortjeneste. Det kriblet i magen, det kriblet veldig på tampen av kampen. Dessverre ble det en ulykkelig slutt, men jeg hadde en veldig spennende ettermiddag. Jeg kommer garantert til å gjøre det samme igjen ved en senere anledning.

Solvik og Andreassen
Unge Solvik og Andreassen hadde ufattelig mange veddemål på lørdag. Det ble noen gevinster og noen tap. Til sammen tappet vi spillekontoen med 400 kroner i løpet av dagen. Med tanke på spenningen vi opplevde, er 400 kroner en bagatell.

Vi skal snart sette veddemålene for dagen i dag. Jeg har lyst på en fortjeneste i løpet av denne søndagen.

Baben
Jeg kom med kompliment, om alt fra rumpa til smilet. Jeg ville ha henne med på en oddskupong på lørdag, Hun er kjip, sånn skikkelig kjip når det gjelder spill, og vi leverte ikke kupong hos Betsson.com.

Om vi leverer i dag? Har ikke peiling. Jeg har minsket sjansene for kupong etter at hun oppdaget hvor sur jeg kan bli når pengene forsvinner ut av spillekontoen. Så lenge det er liv er det håp og jeg drømmer om to kamper sammen med henne i dag.

Oddsen gjør dagen spennende! Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar