Når du tømmer spillekontoen hos Comeon.com på Manchester United-seier

Det er galskap, det er virkelig galskap; men herregud det blir spennende. Oddsen på 1,60 ble for fristende. Noen vil hevde 1,60 i odds er lite, men sammenlignet med rente i banken eller avkastninger på aksjer er 1,60 fantastisk! Ulempen er en ganske stor risiko for at man taper pengene.

Jeg har tømt spillekontoen min hos Comeon.com på Manchester United-seier i hjemmekampen mot Wolverhampton. Eller jeg gjemte 121 kroner, penger jeg skal bruke på en tullkupong med 100 og noe i odds.

I dag klokken 16:00 har unge Solvik en del tusen kroner i spill på oddsen. Jeg kommer til å skjelve i ettermiddag, mellom klokken 16:00 og 17:50. Det er den følelsen jeg er ute etter og det er derfor jeg setter penger på fotballkamper. Hvis Manchester United vinner, kan jeg kjøpe meg en….Om jeg gjør det? Sikkert ikke. Jeg bruker nok overskuddet på kamper som begynner klokken 18:30.

Gambling gjør livet ekstra morsomt. Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape!

Herregud, livet er deilig! I alle fall før avspark i kampen mellom Manchester United og Wolverhampton.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar