Jeg
tok kontakt med lederen i den lokale fotballklubben, Stig Erling Kristiansen,
og kasserer Kjell Andreassen. Vi ble enige om en avtale med nettreklame for
aldersbestemt fotball, og utviklet et system for vedlikehold av reklamen. Etter
at vi publiserte reklamen har jeg så godt som mulig fulgt med på
publikumsoppslutningen på aldersbestemte kamper. Rapportene er veldig positive.
Jeg
har nettopp mottatt melding fra én av Turn-trenerne, at det var over 60 tilskuere
på jenter 13-kamp i Honningsvåg. 60 tilskuere på jenter 13-kamp er sinnssykt
mye, og jeg leste meldingen to ganger. Det er flere tilskuere enn mange
seniorlag trekker, seniorlag fra mange av de andre fylkene enn Finnmark.
Det
er mer enn nettreklamen som spiller inn på de positive rapportene, men reklame og
markedsføring er nesten alltid svært positivt. Honningsvåg Turn &
Idrettsforening har et godt opplegg rundt de aldersbestemte kampene, blant
annet med bua til Honningsvåg Supporterklubb. Et opplegg flere av klubbene i
Finnmark misunner Turn.
60
tilskuere på jenter 13-kamp er rått! At det i tillegg ble seier gjør ikke
fotballopplevelsen dårligere for publikum.
Heia
Turn!
(Endelig
en bloggpost uten fokus på gambling og spillpolitikk)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar