Kan jeg si dette til kona?

Vi var enige om noen spillfrie dager etter en uke der vi tapte formidabelt med penger ut fra vår målestokk. I dag kom spillkompisen innom kontoret. Smilte så søtt som bare han kan, lusket seg til pulten min og la noen hundrelapper på bordet. Han sa ingen ting, men jeg skjønte hva han mente; han er klar for noen nye runder med oddsen. Jeg protesterte ikke akkurat ettersom det er flere interessante fotballkamper denne uken, blant annet norgesmesterskapet i fotball.

Jeg sa ingen ting, kompisen forsvant ut døren og jeg gjorde innskuddet hos aktøren vi to bruker.

Sist vi satte inn penger, 14. april 2018, gikk det sabla bra. Han har peiling på fotball den mannen. Jeg har for eksempel lært fantastisk mye om Superettan i Sverige de siste månedene. Selv om det gikk riktig så bra i starten, tapte vi alle gevinstene da Brann slo Rosenborg på Lerkendal. Nå er han klar igjen, og jeg håper pengene gir oss like mye spenning som forrige innskudd som ble satt inn for omtrent seks uker siden.

Nei Kjell Andreassen, jeg skal ikke fortelle om hobbyen din til Audhild. Noen hemmeligheter må vi to ha.

Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar