Liverpool og Man Utd-ettermiddag

Uansett hva jeg velger på min kupong i ettermiddag hos Comeon.com, er det felleskupongen jeg sammen med ei anna som teller. Som Liverpool-supporter valgte hun Liverpool. Ettersom oddsen var veldig lav, 1,35, plusset jeg på Man Utd (1,39).

Vi tømte spillekontoen. I dag er tusenlapper i spill hos Coolbet.com. Når tusenlapper er i spill, er det alltid veldig spennende.

Himmel og hav, jeg kommer til å være fornøyd om Liverpool og Man Utd vinner. Jeg kommer til å være tilsvarende jentesur om noen av lagene avgir poeng. Samtidig er det ingen katastrofe om vi taper pengene. Vi startet tross alt med et lavt beløp, et beløp som har blitt høyere og høyere fordi baben har tippet godt.

Hennes kommentar til meg da kupongen var levert inn:
-Dæven hvis vi taper nå.

Veddemål beriker livet! Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape!

Kampene:
Liverpool - Leicester City
Manchester United – Southampton

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar