Brent potetgull var sabla godt

Jeg tok i går fatt på julegaven fra Comeon.com. Julegave med godterier fra utlandet ettersom politikerne ikke vil at selskapet skal få etablere seg i Norge.

Vi får kjøpt tobakksprodukt og alkohol på butikker, vi får tak i brennevin på Vinmonopolet, og snart avkriminaliserer politikerne bruk av narkotika. Gambling i privat regi derimot er dødssynd i det «røde» landet. Det er til å riste på hodet av!

Pakken fra selskapet jeg bruker mest, bestod av en enorm mengde godterier. Ettersom jeg spiser godterier på fredager, rakk jeg ikke gjennom hele pakken. En enorm mengde snop ligger igjen til fredag om en knapp uke, selv om jeg er fleksibel nok til at jeg også kan innta noe snop i dag før vi går tilbake til normal uke på søndag.

Det som smakte desidert best fra Comeon.com, var brent potetgull. Veldig godt stekte potetflak var fortreffende godt. Hallo dere i Comeon.com, dere kan godt sende mer brent potetgull nordover til Honningsvåg på cirka 71 grader nord.

Brent potetgull er nam!

Jeg har forresten satset penger på Liverpool og Man Utd hos dere i dag. Jeg håper dere blir loppet for penger i ettermiddag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar