Når Solvik spretter opp fra stolen

Det ble fryktelig spennende torsdag kveld da Crystal Palace tok imot Arsenal. Klok av skade holdt skribenten seg unna kampen. Hun veldig flotte jeg spiller sammen med, ville sette veddemål. Vi tømte spillekontoen hos Coolbet på Manchester City-seier på onsdag og Arsenal-seier mot Crystal Palace på torsdag i én kupong.

Jeg måtte overtale baben for at hun skulle bli med på den første oddskupongen. Noen uker etter jomfrukupongen, er hun råere enn meg på oddsen og jeg kan være ganske rå for å uttrykke det forsiktig.

Vi fikk inn City-kampen på onsdag, og manglet Arsenal. Arsenal tok tidlig ledelsen og spilte godt. Kampen minnet om et barneskirenn før pause. Etter pause ble det jevnere og det ble skåret flere mål. Da Arsenal økte ledelsen til 1-3 løftet Solvik rumpa fra stolen og danset noe som minnet en krigsdans.  Jada jeg angret på dansen da Crystal Palace reduserte til 2-3 noen minutt før slutt. Heldigvis holdt det, og vi kunne innkassere en hyggelig gevinst.

--Mye vant vi? Vi satser alle pengene på lørdag, sa baben etter 93 spilte minutt.

Ja, klart! På lørdag er vi klare igjen, hvis vi ikke satser alle pengene på Millwall-seier i kveld i kampen mot Queens Park Rangers.

Gambling beriker livet! Uten tvil! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar