Neeeeeeeeei

Etter en veldig god uke på oddsen, forsvant hele overskuddet i kampen mellom Vålerenga og Molde. Molde skåret vinnermålet tre minutt på overtid. Jeg ble ikke sint, men det kom et brøl med «Neeeeeeeeei» da Ruben Gabrielsen fastsatte sluttresultatet til 1-2 i det 93. minutt.

Ulempen med å spille slik jeg spiller, er at spillekontoen blir tom når jeg bommer. Fordelen er at det er spennende, og det er mulig å vinne bra med penger i løpet av en relativ kort periode.

I går hadde jeg de «store pengene» på Strømsgodset-seier mot Sogndal, en kamp godset vant 4-1. Jeg hadde på samme kupong Vålerenga-poeng mot Molde. Lenge, faktisk i 92 minutt, trodde jeg at spillekontoen skulle bli fylt opp med mange tusen kroner. Jeg fryktet det verste da Molde fikk frispark i det 92. minutt, et frispark som endte med skåring. Så nært og likevel så sykt fra en veldig hyggelig utbetaling fra spilleselskapet.

Fordelen med at jeg tapte pengene, er nedkjøling i veddemålene. Jeg må starte med små summer igjen og forhåpentligvis bygger jeg opp kontoen igjen slik at hvert veddemål gir ekstrem spenning.

Gambling beriker livet! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar