Hjalp med grov bannskap

Jeg bannet grovt og mye, og jeg gjorde det nesten hele tiden. De stygge ordene var en naturlig del av ordforrådet og dialekten. Så gjorde jeg en avtale med ei som hjalp meg med noe. Hun skulle hjelpe meg og jeg skulle slutte med banneord. I løpet av et par måneder var alle banneordene borte, og mine sterkeste uttrykk var «huff» og «fy». Slik har det egentlig vært et par år, helt til i går. I går kom det nordnorske gloser under Liverpool-kampen.

Jeg har hatt en god oddsuke, men har spilt relativt hardt. På nesten alle veddemålene har jeg tømt spillekontoen. Når lagene jeg satser på vinner blir det penger på spillekontoen.

I går satset jeg alle pengene på Liverpool-seier og Arsenal-seier. Etter 22 minutt tok Swansea ledelsen mot Arsenal, og Liverpool bommet på straffespark like før pause. Da Salah skjøt et dårlig straffespark løftet jeg rumpa opp fra stolen og ropte ut de verste ordene jeg kunne fra «gamledager». Det var ett minutt med intenst og grov bannskap i Turngata 13. I løpet av ett minutt fikk jeg ut frustrasjonen gjennom et fargerikt språk. Det hjalp. Arsenal skåret to mål etter pause, og Liverpool skåret tre mål. Oddskupongen var inne!

Å sette tusenvis av kroner på fotballveddemål gir en følelse det er vanskelig å forklare. Når veddemålene går inn får jeg en orgasmelignende følelse. Det er sterkt og det er godt! Ikke rart at oddsen pirrer meg. 

Etter Liverpool- og Arsenal-kampen hadde Chelsea bortekamp mot Bournemouth. Jeg tømte nok en gang spillekontoen og satset på Chelsea-seier. Det ble 90 nervepirrende minutt, det var veldig spennende. Mye penger var i spill. Chelsea vant, og jeg hadde en fantastisk sport og spill lørdag.

I dag er jeg klar for flere veddemål og mer fotball. Forhåpentligvis en dag uten banneord, men må jeg så må jeg. Enkelt og greit.

Oddsen beriker livet! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar