Når du er irritert og tar kontakt med kundeservice hos et internasjonalt spilleselskap

Jeg var litt gretten da jeg tok kontakt med spilleselskapet i ettermiddag. Det er noe krøll med dokumentene og selskapet vil ikke godkjenne et uttak på noen tusen kroner.

-- Ja jeg ser det, men det vi trenger er kopi på ditt kort, adressebevis og kontoutskrift, så er din koto verifisert. Du får laste opp dette og ta ei pils i Honningsvåg, skrev vedkommende til meg.

Med en gang den unge mannen nevnte pils i Honningsvåg og at han savnet Honningsvåg-pils, ble jeg nysgjerrig.

Det viser seg at det var slekta til en Høyre-politiker i byen jeg snakket med. Når jeg snakker med «kjentfolk» hos et internasjonalt spilleselskap, nytter det ikke å være irritert. Selv om jeg fortsatt sliter med dokumentene.

Gøy med honningsvåginger i gamblingbransjen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar