Nesten som å besøke en godteributikk

Å besøke spilleselskap i dag på nett, er nesten som å stikke innom en godteributikk. Det kryr av godsaker fra Eliteserien, Premier League, La Liga og Bundesliga. I tillegg er det toppkamper i Nederland, Frankrike og Skottland. Nam!

Jeg har valgt to kamper, og har satset 1 410 kroner på kampene. Ettersom jeg har mye penger på spillekontoen vil jeg ikke være veldig bekymret om jeg taper pengene. Som vanlig ønsker jeg å vinne, jeg er et sabla kapitalistsvin.

Jeg har valgt Arsenal-seier mot West Ham. Begge lagene sliter, men West Ham sliter mest i ligaspillet. Dessuten skal Arsenal være klart bedre enn «naboklubben». Min andre kamp er Odd-seier i hjemmekampen mot Kristiansund. Odd var veldig gode mot Rosenborg i første serierunde, helt til Rosenborg scoret to kjappe mål. Det bør bli Odd-seier.

Går det slik jeg håper blir 1 410 kroner til 2 918 kroner. Det er faktisk en fin fortjeneste på en helt vanlig onsdag på Magerøya med snøbyger i luften.

Jeg bruker Comeon.com, for det er der jeg nå har mye penger. I tillegg har tippekupongen og VikingLotto-kupongen blitt levert inn hos Norsk Tipping.

Spill og veddemål beriker livet! Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar