Hun valgte kombinasjonen Tottenham/Liverpool

I går fikk jeg nok et eksempel på hvorfor jeg digger spill og veddemål, for eksempel oddsen. Ekstremt spennende for lite penger!

Jeg spiller sammen med ekstreneren min. Jeg vil påstå at jeg er råere enn henne på mange av områdene, men på oddsen slår hun knockout på meg. Mens hun vil ha nullvekst i krinkastningsavgiften, vil jeg legge ned hele NRK. Mens hun vil ha flere hjelpetiltak for personer som er rusavhengige, vil jeg legalisere alt av rusmidler. Mens hun vil at de fleste av velferdsordningene skal være skattefinansierte, tror jeg på et velferdssamfunn med minimal bruk av skattefinansierte penger. Når jeg derimot kunne tenke meg å satse 1 000 kroner på én kamp på oddsen, tømmer hun gjerne spillekontoen på to kamper. Hun er moderat og forsiktig på mange av områdene, men ikke når det gjelder spill. Det er ganske herlig, det er forfriskende!

Før vi kommer ditt at hun kan satse flere tusen kroner på to kamper, må vi bygge opp kontoen hos Bettson.com. Det har vist seg vanskelig den siste uken. Selv om det er vanskelig har vi fått mye moro for lite penger. Gårsdagen er et godt eksempel!

Hun valgte kombinasjonen Tottenham/Liverpool-seire. Dersom lagene vant ville fortjenesten bli over hundre prosent. Det startet tragisk, både Tottenham og Liverpool lå under. Liverpool utlignet først, tok deretter ledelsen 2-1 mot Bournemouth. Jeg var helt sikker på at kampen var inne! Tottenham slet lenge, men scoret tre mål helt på tampen av kampen og vant. Vi satt og ventet på sluttresultatet i Liverpool-kampen. Like før slutt utlignet nordmannen Joshua King og det endte 2-2 mellom Liverpool og Bournemouth. Jeg trampet i gulvet så bildene på veggen hanglet. Vi tapte pengene, lite penger, men fy så spennende det ble.

Det trenger ikke være spill om de store pengene før oddsspill blir spennende!

Vant litt
Jeg fikk inn min personlige kupong i går, og har vunnet så mye de siste ukene at jeg har tatt ut penger fra Comeon.com. Når jeg tar ut penger fra spillekontoen, da er kontoen ganske oppfylt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar