Spurten som ble en maraton

Atle Hamar, direktør i Lotteri- og stiftelsestilsynet, har skrevet om tilsynets arbeid under koronapandemien. Det har, ifølge Hamar, vært en krevende og givende tid for det statlige tilsynet.

Lotteritilsynet har under pandemien jobbet med en ny pengespillov, en lov Kulturdepartementet har prioritert.

Hele innlegget til Atle Hamar, ligger på nettstedet til Lotteri- og stiftelsestilsynet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar