Lille – Monaco burde vært en toppkamp, men er det ikke

Den kampen skribenten er mest opptatt av i dag, er kampen Lille – Monaco. Av en eller annen merkelig grunn følger jeg med hvordan Lille gjør det, og setter ganske ofte penger på Lille-kamper.

Sesongen til Monaco har vært god, i alle fall så langt. Lille har gjort det mye dårligere enn forventet. Laget har mange dårlige resultat denne sesongen. Kampen ligger i oddsmenyen og jeg ser ikke bort ifra at jeg nok en gang setter penger på Lille-seier.

Det er også objekt i Serie A, Bundesliga, La Liga, League One og Superligaen i dagens oddsmeny.

Spill gjør livet litt artigere! Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!

Lovlig

Selv om norske myndigheter konsekvent omtaler kommersielle bookmakere/spilleselskap som ulovlige aktører, driver de lovlig på lisenser fra mer liberale land enn Norge. Det er lovlig for norske borgere å benytte internasjonale aktører til hygge og underholdning.

Bli med på å endre en meningsløs og sosialistisk politikk, benytt kommersielle aktører til hygge og underholdning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar